Consell d’infants – Gestió de conflictes i convivència

Aquest mes de gener, des del consell d’infants ens han demanat de fer una tasca a les escoles que hi formem part.

Els nostres representants de 6è, la Cèlia i l’Edgar ens han informat que tenim la tasca d’explicar al consell d’infants, quins projectes, experiències i activitats  fem a l’escola per tal de gestionar els conflictes i millorar la convivència.

Els alumnes de 6è hem fet una pluja d’idees pensant aquelles activitats que entren dins d’aquests paràmetres i per grups, les hem explicat. Aquí en teniu part del procés.

Clica la fotografia per veure l’àlbum de fotografies

Al final, confeccionarem un A3 amb les diferents propostes que hem pensat, i la Célia i l’Edgar, ho presentaran a la resta de consellers i conselleres de les altres escoles, el dia 16 de gener per la tarda.